Alla inlägg den 6 augusti 2011

Av Ulrica Wallberg - 6 augusti 2011 11:09

Nu sitter vi i solen och ska straxt springa ned och doppa oss , men jag fick en väldigt stark känsla av det snart är över med varma dagar och lata stunder på sranden idag när jag ringde för att boka bord till kvällen, det behövs inte fick jag till svar , idag åker 60 % hem så ni behöver inte förbeställa......ok......då är vi där ...nu är sommaren över för i år .....och idag lämnar de flesta ön för att ladda för jobb på måndag , jobb och dagis , och en vardag igen efter veckor av ledigt på vår fina ö.Kan inte nog säga hur glad jag är att bo här och inte behöva stänga och låsa en dörr som jag inte kommer ha tid att komma till förräns nästa år , så glad att jag bo här hela tiden och kan njuta varje minut av den här fina ön.... 

 Än är det många fina dagar och kvällar kvar att njuta....


 

 Men till alla er som åker hem idag säger vi ha det så bra , ses nästa år....


   Och till alla er som sticker ikväll också.......ta med er lite av öland hem , då blir vintern inte så lång , kram

 
Tidigare månad - Senare månad

Presentation


En kvinna mitt i livet , bor på Öland och älskar min fina familj !!

Länkar

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011
>>>

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Min last Macarones.....

 

Skriv något....

 

Ovido - Quiz & Flashcards