Alla inlägg under maj 2011

Av Ulrica Wallberg - 24 maj 2011 07:13


Idag läser jag att Malin Wollin väntar sitt fjärde barn , suck ....

Jag var gravid samtidigt som henne förra gången och dessa små är nu tre-åringar med allt vad det innebär.Jag hade inte orkat fler säger jag ärligt men så är inte jag 32 heller utan väldigt mycket 40.....


Jag tror att min bebis längtan får stanna vid att titta på kort och minnas tillbaka istället , har man redan två och ett bonus räcker det för oss gott och väl .


Om jag varit yngre hade jag inte tvekat en sekund utan velat haft ett fotbollslag , undra vad min man säger om den meningen han är nog väldigt nöjd med det han har , man ska ha tid att ta hand om dem också och råd ska väl tilläggas , tonåringar är inte gratis kan man lungt säga.


Nej lite kaffe och drömma lite om bebis en stund , inte fel en tisdagsmorgon....

Av Ulrica Wallberg - 23 maj 2011 21:14

Äntligen är jag på banan igen , har varit fast på Aftonbladets blogg i flera år och nu stängs den ned , valet mellan att sluta blogga eller byta blogg var ganska lätt.


I min värld finns det alltid en stund på kvällen då jag vill softa och vädra o byta åsikter med andra , kul att lära känna andra som bloggar och skönt avkopplande att läsa runt bland er andra.


Jag längtar efter trevliga kommentarer och en massa snack , trevlig kväll på er !

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


En kvinna mitt i livet , bor på Öland och älskar min fina familj !!

Länkar

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Min last Macarones.....

 

Skriv något....

 

Ovido - Quiz & Flashcards