Direktlänk till inlägg 11 juni 2011

Saluhall öppnas idag, men utan oss....

Av Ulrica Wallberg - 11 juni 2011 09:47

Idag får Kalmar sin efterlängtade saluhall, hade såklart tänkt åkt in för att titta och förhoppningsvishandla men nu blev det vattenkoppor istället.

Vi får helt enkelt tillbringa dagen i stillhet och se vad som händer , inatt har hon fått massor och är full på överkroppen , nu hoppas jag att det inte går till munnen och hårbottnen utan ut till armarna och händerna så det är klart den, opptimist javisst !!!



Hela Färjestadens befolkning uppmanas också till att nattvandra på skilavslutningen nästa vecka , en väldigt bra ide`tycker jag till alla föräldrar som har barn som slutar skolan.....undra hur många som bryr sig och ställer upp? borde vara alla , hoppas det så det blir en rolig kväll för de flesta !



Sitter och väntar på att den lilla tonåringen på övervåningen ska vakna så jag kan sticka till affären för att handla potatismjöl , undra om det är det enda som hjälper mot klådan?

, pappan jobbar lite i helgen och jag jobbade förra , nu är det mycket jobb igen , kul att företaget blomstrar och vi får helt enkelt mysa ihop nästa helg, hoppas ni har en skön morgon , vi fick sova till 8.30 idag , fantastiskt , god morgon !!!!

   

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ulrica Wallberg - 16 augusti 2011 08:17

Nu lämnar jag den här portalen och flyttar,  Min nya blogg finns på . blogg.mama.nu/litenmamma/ Hoppas vi syns där kramar !!! ...

Av Ulrica Wallberg - 7 augusti 2011 16:05

Igår var vi ute och åt och drack gott med goda vänner , vi var på Klinta bykrog i Köpingsvik här på Öland och jag kan varmt rekommendera dem vidare .Men idag är vi väldigt trötta och orkar inte sysselsätta lilla bus hela tiden, så när inte maten pass...

Av Ulrica Wallberg - 6 augusti 2011 11:09

Nu sitter vi i solen och ska straxt springa ned och doppa oss , men jag fick en väldigt stark känsla av det snart är över med varma dagar och lata stunder på sranden idag när jag ringde för att boka bord till kvällen, det behövs inte fick jag till sv...

Av Ulrica Wallberg - 5 augusti 2011 08:42


MMMMM......doftar skolstart ute idag. Men här på Öland startar barnen skolan den 22 / 8 , lääänge till som tur är. Äter min frulle som idag består av macka med skinka och flingor i vanilj yoggi , gott men surt. Igår var vi på stranden hela dan och ...

Av Ulrica Wallberg - 4 augusti 2011 08:22

Vacker morgon och imma på altandörrarna ....kommer ned för att dricka lite kaffe och läsa tidningen i köket.   Öppnar kylen för att ta fram joggyn till Denise och ser då att rödbetsburken har trillat , locket är av och kylen badar i rödbetsaft...tack...

Presentation


En kvinna mitt i livet , bor på Öland och älskar min fina familj !!

Länkar

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27
28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Min last Macarones.....

 

Skriv något....

 

Ovido - Quiz & Flashcards